רשימת מרחבים
קישורים
משתנים, הוראות קלט ופלט
קובץ 4: מעבדה2.pdf
קובץ 5: LESSON22013.ppt
קובץ 6: chapter3_csh.pdf

           סיכום  ביניים 

במדעי המחשב  נעסוק  בפתרון  בעיות. סוג  הבעיות  המתאימות  לפתרון  על  ידי  המחשב הן  בעיות  אלגוריתמיות.

בעיה  אלגוריתמית  היא  בעיה  בה  מוגדרת  נקודת  מוצא  (  בשפת  המחשב -  קלט  לבעיה  )  והיעד (  בשפת  המחשב  פלט  שאליו  יש  להגיע  )

אלגוריתם   הוא   אוסף  הוראות  חד-משמעיות (מוגדרות  מראש ). ביצוע של   ההוראות  הללו מביא  מנקודת  המוצא  אל  היעד, כלומר-  לפתרון  הבעיה. 

אלגוריתם  שנכתב  בשפת  תכנות  נקרא  תוכנית . שפת  תכנות  אותה  נלמד  היא  C#.  נשתמש בתכנת  ויזואל  C#  מבית  מיקרוסופט  כדי לכתוב   ולהריץ תכניות.

ניתן  להוריד  תכנה  זו  מאתרים  רבים  חינם.  ניתן  להוריד  C#  בגרסאות  שונות  החל  מ- C# 2005    ועד    C# 2012 , אך  יש  לזכור , כי  גרסאות  ותיקות  יותר( כמו  אלו שיש  במעבדה  שלנו)

לא  מתואמות  לעבודה  עם  הגרסאות  החדישות  יותר :(

בשיעור  הראשון הכרנו  את  סביבת  הפיתוח,תכנה  איתה  נעבוד  במהלך  השנה -   C#  for  desktop .  

למדנו , כיצד  לכתוב  הוראת  פלט  : Console.Write  

בשיעור  השני   למדנו  כיצד  מגדירים  במחשב  מקומות  בזכרון  בהם ניתן  לאחסן  ערכים  מסוג מספרים  שלמים  :    int 
( בהמשך  נלמד, כיצד שומר מחשב  מידע  מסוגים  שונים )  

בקישור  לספר הנמצא  באינטרנט :    chapter3_csh   תמצאו  דוגמאות  לשימוש  במשתנים ,  לפעולות  כמו  הצבת  ערכים  במשתנים, פעולות  חשבון  שניתן  לבצע
סיימנו  בהוראת  קלט  :   (()
int.Parse(Console.ReadLine